Reklamácie a vrátenie tovaru

 

Vrátenie tovaru

Kupujúci ma podľa zákona právo vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia tovaru. Detailné informácie ohľadne vrátenia tovaru nájdete v sekcii Obchodné podmienky. Tovar musí byť v orginálnom balení a v takom stave, aby ho bolo možné ďalej predať. V prípade, že ste si neni istí, či tovar môžete tovar vrátiť, kontaktujte nás a my Vám radi poradíme. Po obdržaní a následnej kontrole stavu tovaru zašleme sumu, ktorú ste zaplatili na Váš bankový účet,pripadne ju môžte využiť na kúpu iného tovaru. Všetko záleží na vzájomnej dohode.

Postup vrátenia tvaru

1. Kontaktujte nás na info@alfagrow.sk 

2. Zašlite tovar na adresu:

AlfaGrow

Vážska 3564/15

921 01 Piešťany

Slovenská Republika

Vždy na zásielku uveďte tel. číslo: 
+421 907 787 668
V žiadnom prípade prosím neposielajte tovar na dobierku! Tovar nebude prevzatý!

 

 

Reklamácie

Na väčšinu nášho tovaru sa vzťahuje 24 mesačná záruka. Detailné informácie ohľadne reklamácii nájdete v sekcii Obchodné podmienky. Nakoľko si zakladáme na promptnom riešení reklamácii, veškeré oprávnené reklamácie vybavujeme v čo najkratšom čase a bez problémov (väčšinu reklamácii sme zatiaľ vyriešili v dobe kratšej ako je zákonná lehota 30 dní).

Postup pri reklamácii

1. Kontaktujte nás na info@alfagrow.sk alebo +421907787668

2. Zašlite tovar na adresu:

AlfaGrow

Vážska 3564/15

921 01 Piešťany

Slovenská Republika

Vždy na zásielku uveďte tel. číslo: 
+421 907 787 668

 

 

Poškodenie zásielky pri preprave

Vo veľmi výnimočných prípadoch sa môže stať, že dopravca zásielku poškodí, prípade zásielka dorazí nekompletná. Prípadný problém s dopravcom vyriešime a v oprávnenom prípade škodu nahradíme. Vždy nás prosím písomne informujte o poškodení zásielky do 24 hodín od prevzatia na info@alfagrow.sk a priložte foto poškodeného tovaru, foto obalového materialu, foto tovaru ako bolo zabalené a samolepiek "krehké" a "neklopiť".